Vad vill du se ikväll?

Vi bjuder på Comhem Play+
i upp till 12 mån. Ord pris 89 kr/mån

Prova Comhem Play+

Ingen bindningstid

Du kan avsluta din prenumeration när du vill

Exklusivt innehåll

Filmer och serier som bara finns hos oss. Uppdateras löpande.

Streama fritt med Tele2 och Comviq

Streama Comhem Play inom Sverige och hela EU utan att förbruka mobildata

Samlad kvalitetsunderhållning

Innehåll från våra samarbetspartners och streamingtjänster som Paramount+, Fox+ och Nordisk Film+
Provider Icons desktopProvider Icons mobile

Serier för alla smaker

The Rookie
South Park
Criminal Minds
Black Monday
Family Guy
Desperate Housewives
Coroner
Condor
Se fler serier

Filmer för alla smaker

Unhinged
Fatman
Primal
Escape from Pretoria
The Doorman
21 Bridges
Made in Italy
Ghost in the Shell
Light of My Life
The Outpost
Tesla
Inheritance
Se fler filmer

Streama på alla dina enheter

Mobil & surfplatta
Dator
Apple TV
AirPlay
Chromecast

Vanliga frågor

Hur många enheter kan jag använda samtidigt?

Du kan använda Comhem Play på fem olika enheter som t.ex. mobil, surfplatta eller dator. Två enheter kan titta samtidigt.

Vilka betalsätt kan jag välja mellan?

Streamingpaketet Comhem Play+ betalas med kort. Är du kund hos Tele2, Comviq eller Boxer kan du även betala via din vanliga månadsfaktura. Som betalande kund hos dessa bjuder vi på Comhem Play+ i 12 månader.

Har du tv-abonnemang från Tele2 ingår alltid Comhem Play med innehåll som motsvarar ditt tv-abonnemang utan extra kostnad.

Vad kostar Comhem Play+?

Comhem Play+ kostar 89 kr per månad. Prova gärna en månad, det bjuder vi på. Är du betalande kund hos Tele2, Comviq eller Boxer så bjuder vi på Comhem Play+ i ett år.

Comhem Play+ ingår i Tv Guld från Tele2 och TV Max från Boxer. För att få tillgång till innehållet behöver du bara logga in med ditt kundnummer eller personnummer och lösenord.

Vad är det för skillnad mellan Comhem Play och Comhem Play+?

Comhem Play är vår streamingplattform för tv, film och serier. Beroende på vad du har för tjänster hos Tele2 kan innehållet i Comhem Play skilja sig åt.

Comhem Play+ är vårt streamingpaket som du kan skaffa oberoende var du bor eller om du har ett tv-abonnemang hos Tele2.

Innehållet i plattformen Comhem Play anpassas baserat på om du är Tele2-kund eller inte och vilka tjänster eller abonnemang du i sådana fall har.

Här är några exempel

Endast Comhem Play+ (utan tv-abonnemang)
Har du endast Comhem Play+ utan ett tv-abonnemang visas filmer och serier från Comhem Play+ i plattformen Comhem Play.

Endast tv-abonnemang (utan Comhem Play+)
Har du istället tv-abonnemang utan Comhem Play+ visas det innehåll som ingår i ditt tv-abonnemang – linjära tv-kanaler, hyrfilmsbutiken och playkanaler.

Endast Comhem Play för grundutbud
Har du inget eget tv-abonnemang som du betalar för utan endast det som ingår i din hyra/avgift eller Comhem Play+ visas linjära kanaler samt de playkanaler som ingår i grundutbudet.

Jag har glömt mitt lösenord. Kan jag återställa det?
Vad betyder "streama fritt"?

Det betyder helt enkelt att om du har ett mobilabonnemang från Tele2 eller Comviq så dras det ingen mobildata när du tittar på serier eller filmer i Comhem Play. Streama fritt inom Sverige samt hela EU!

Fri streaming gäller inte om du har Comhem Play för grundutbud via din fastighetsägare.

Hur vet jag om jag kan få ett kostnadsfritt år?

Är du kund hos Tele2, Boxer eller Comviq bjuder vi på Comhem Play+ i ett år. Är du inte kund kan du prova på Comhem Play+ i en månad. Ordinarie pris är 89 kr/mån. Erbjudandet kan användas en gång per kund.

Prova logga in med ditt BankID och se om du kan få ett kostnadsfritt år.

Jag har problem att logga in. Hur kan jag lösa det?

Prova logga in med BankID och samma personnummer som står på dina övriga abonnemang hos Tele2, Boxer eller Comviq. Har du inget tv-abonnemang men bor i ett Tele2-hus kan du behöva aktivera Comhem Play för grundutbud innan du loggar in.

Apple TV eller Samsung TV
Har du problem att logga in i appen på din Apple TV eller Samsung TV eller att du inte ser dina tv-kanaler när du loggar in kan det bero på att du har det grundutbud som ingår i din hyra/avgift. Vi kallar tjänsten för Comhem Play för grundutbud och den innehåller standardfunktioner som t.ex. att du kan streama dina tv-kanaler i EU från mobil, surfplatta och dator. Vill du se kanalerna på din tv behöver du streama via AirPlay (till din Apple TV) eller Chromecast från mobilen till din tv. Appen i Apple TV och Samsung TV fungerar tyvärr inte med Comhem Play för grundutbud.

Har du Comhem Play för grundutbud kombinerat med streamingpaketet Comhem Play+ kommer du endast se innehåll från Comhem Play+ när du loggar in i appen till Apple TV eller Samsung TV.

Hur hittar jag Comhem Play i min Samsung TV?

Appen till Samsung TV finns endast på modeller från 2018 och senare. Om du inte kan hitta Comhem Play bland appar har du troligen en tv-modell som är äldre än 2018.

Hur avslutar jag mitt abonnemang?

Du kan när som helst avsluta ditt Comhem Play+ under "Mitt konto".

Comhem Play+ har ingen uppsägningstid och ingen bindningstid, det betyder att inga pengar dras från ditt konto efter det du sagt upp tjänsten. Du kommer fortfarande kunna streama filmer och serier fram till nästa betalningsperiod.

Comhem Play+

Välkommen att prova Comhem Play+ med hundratals filmer, serier och dokumentärer.

Prova Comhem Play+

Avsluta när du vill